kiss me thru the phone.



oj, vilken lång det har varit.
är fortfarande lite krasslig men jag har jobbat så gott jag kunnat.
blev väl ingen lysande insats men jag var iallafall där och försökte.

det var roligt att träffa alla igen,
som vanligt när man varit borta.
har världens bästa kollegor.

var väldigt snurrig och yr större delen av dagen,
tänkte inte efter innan jag skrev saker till folk. (dig).
jag vet inte vad jag ska göra av saknaden ibland. åhhh,
det är ju skönt att längta men samtidigt lite frustrerande. firlåt bejb. :$

efter jobbet bestämde jag mig för att träna,
så nu har jag svettats lite och det känns riktigt skönt.
ska snart hoppa in i duschen sen krypa ner i soffan och läsa en bok.
får inte somna i soffan. får inte somna i soffan. får inte somna i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0