blurry.

fyra koppar kaffe senare
fnittrar jag åt mina tankar
och vinglar lite när jag går,

sömnbrist liknar berusning.

-

bra kväll igår
med kompishäng,
pokervinster (tack bf),
tre kronor, house och
bra humör.

synd bara att sömnen aldrig kom.

-

försöker koncentrera mig på företagen.
siffrorna hoppar omkring framför mina ögon,
bokstäverna kastar om sig och jag förstår plötsligt
hur det känns för en dyslektiker.

försöker glömma att mitt högra öga hänger,
att min hud är glåmig och blek och att jag missat att
borsta håret sedan alla sängvridningar.

lyssnar på kollegors brus och prat
känns långt borta,
det jag hör klarast är mina tankar
och de är som sagt förbannat roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0