busy.

vaknade livrädd imorse,
med smärtor i hela magen.
kunde inte röra på mig, kunde inte andas.
var två sekunder ifrån att ringa efter hjälp.
tog istället tre värktabletter och genomled det.

min sista mat (sånär som på en hamburgare) är uppäten,
min sista snus är stoppad under läppen, min saft är slut
och jag har inte en krona kvar på kontot.

men positivt är att jag har diskat och rensat avloppet.
nu ska jag försöka hitta på lite andra saker att pyssla med:
skura ur badkaret, dammsuga alla rum, torka golven i alla rum,
hänga upp lite inspiration på mina sovrumsväggar, se på house.

lyckas jag klara dagen utan alltför stor snusabstinens ska jag
belöna mig med någonting ikväll. kanske ett varmt bad med levande ljus.

önskar jag hade pengar till snus och glass,
för att lindra både min sjukdom och mitt humör.
(tror på att glass är bästa medicinen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0