@ the office.

på mitt skrivbord har jag

en audrey kawasaki,
två vattenglas (tomma),
en kaffekopp (ljummen),
en låda med handskrivna lappar,
en teckning föreställande en "häst",
ett diplom där jag helgonförklaras,
ett post-it brev från heavy, en post-it lapp med en komplimang,
en pingvinkikare (happymealleksakspresent från b-friend),
sju kollegieblock (väldigt fullkluddade), en miniräknare,
sju bilder på en söt pojke, två lila stjärnörhängen,
många kundkort, fjorton pennor, lypsyl och en häftapparat.


jag är kaotisk,
lever i en ständig röra och jag älskar det.
blir inspirerad av miljontals papperslappar,
det kliar i fingrarna när jag läser gamla anteckningar
och jag jobbar hårt på kluddandet i det sjunde, nya, blocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0