tisdag.

det blev en vändning igår, trots allt.
min favorit kom hem till mig, lagade mat
och städade undan medan jag samlade mig.

satte mig på sängkanten och kände hur
utmattad jag var. grät några bittra tårar,
lyssnade sedan på in flames och mådde bättre.

efter det såg vi på fotboll. united vann!
som om inte det vore nog så vann även luleå
sin första träningsmatch mot modo på bortaplan.
det glädjer mig att både hockey- och fotbollssäsongen börjar om.

jag somnade tidigare än på länge. vaknade rätt ofta, men det var
bara skönt för jag somnade lika snabbt igen. drömde en fin dröm.

idag har jag lite ont i halsen men försöker bota det med te och en
lång, varm halsduk. pratar lugnare än vanligt med mina kunder och
det verkar faktiskt fungera ganska bra. har fått iväg två ordrar redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0