- mah boiz





dessa tre knasbollar sitter jag med hela dagarna.
den ena freestylar, den andra poserar och den tredje är arg på mandarinerna.

tillsammans är de oslagbara!




alla tre är heta umeåsinglar.

VILL NI HA EN "GOOD TIME" MED EN TUFF HIPHOP GANGSTAH, hooka med BIG NIC!
sök efter en mörk snigging i coronas vimmel eller ring mig för mer information.

VILL NI ISTÄLLET HA EN MYSIG MIDDAG MED EN ROMANTISK LOVAH, hooka med JORB!
sök efter en göllig kille som smakar roliga drinkar/likörer eller bara dricker öl på pipes.

VILL NI DRICKA ROSÉVIN PÅ ALLSTAR PÅ ANNANDAGEN, boka ett bord med FADER FROST!
honom hittar du som sagt på allstar - kan du inte vänta, ring mig!

Kommentarer
Postat av: john

HAHA Mina händer! Ser ju ut som att jag är spetälsk!

Massa bölder å skit :D awesome hehe



jag lär dock INTE få ligga p.g.a. den där bilden ;)

2010-12-22 @ 14:27:23
URL: http://blogg.vk.se/hordejagskal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0