01 - presentera mig själv.



hej.
jag är blond. ibland går jag på festival och dricker
varm, äcklig norrlands guld. det är o-nice men det
blir bättre när jag får se kent och the sounds uppträda.

jag tycker om att läsa. önskar att jag skrev mer.
jag har 20 par skor. jag tittar nästan aldrig på film,
jag älskar humorn i tecknade barnprogram.

jag är vetgirig.
mitt favoritprogram på tv är så ska det låta och jag älskar korsord.
jag påverkas mycket mer än jag vill av skitsnack. jag är väldigt slarvig.

jag lärde mig förra veckan hur man byter påse i dammsugaren.
det händer att jag kastar smutsig disk för att jag inte orkar diska.
jag får alltid mina bästa idéer när jag står och duschar / borstar tänderna.

jag är rädd för fjärilar,
tycker om snötyngda grenar
och förbrukar 100 värmeljus i veckan.

jag är en dålig förlorare, mycket på grund av min kaxighet.
mitt favoritlag är luleå hockey och jag följer dem väldigt intensivt.
det bästa som skulle kunna hända i min värld är att de tar sm-guld.

jag är omogen, både på gott och ont.
kan vara väldigt fjantig när jag är missnöjd,
men kan samtidigt locka fram många skratt när jag är glad.

jag har fler än 200 böcker framme i mitt vardagsrum.
jag har prestationsångest. jag tycker om att pyssla och
önskar att jag var bättre på att teckna och fotografera.

jag hämmar mig själv just på grund av prestationsångesten,
vilket gör att jag inte blir bättre på någonting alls.

slutligen vill jag berätta att jag har världens sämsta humor,
(ett bra skämt blir aldrig gammalt i mina ögon, jobbigt va?):






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0