03 - mina föräldrar.



min mor är rar
och underbar
hennes hår är blont
hon gillar inredning och sånt
hon städar ofta
istället för att softa
hon gillar idol
är impad av jays rockvrål
i alla mina dagar
har det varit hon som lagar
allt från mat till ett brustet hjärta
hon har hjälpt mig igenom all sorts smärta
hon är den enda personen på jordn
som jag litar på så in i nordn
vet att hon aldrig sviker mig
för jag är hennes lilla tjaaaj
även fast vi haft en konflikt
hoppas jag hon blir glad av denna dikt.


Kommentarer
Postat av: Mami

Men är du sötast i världen!?!?! Love you!! <3

2010-12-09 @ 15:52:31
Postat av: S

Mamma Susanne =) Hun er så snill hun =)

2010-12-09 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0