07 - min bästa vän.



den här bruden kan jag inte tänka mig ett liv utan.
hon är den bästa vännen jag någonsin haft, den bästa jag någonsin kommer få.
vi känner varandra utan och innan. vet vad den andra tänker på bara genom en blick.

det är svårt att skriva något kort om erika, efter allt vi varit med om.
vi har varit vänner sedan vi var fyra-fem år och har hur många minnen som helst.
vi har haft ett band ihop, vi har rest ihop, vi har varit med om traumatiska upplevelser,
vi har haft the time of our lives, vi har sett den andra i alla tänkbara situationer.

men för att fatta mig kort är hon som en syster för mig
och jag älskar henne väldigt mycket. är glad att hon finns i mitt liv.
det är inte många som hittar en vänskap så stark och genuin som våran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0