if i could turn back time.


jag vill mima till backstreet boys i sovrummet
skutta omkring på sängen och låtsas att jag står på en scen
jag vill vinka åt alla inbillade fans och slänga kyssar till höger och vänster

jag vill busringa till nån jag är kär i och stöna när deras mamma svarar
jag vill ta på mig tjocktröja, halsduk, täckbyxor, vinterskor (jag vill ha vinterskor)
jag vill bli överlycklig när jag ser att det är vitt på backen
jag vill sjunga "vi ser det snöar"

jag vill prenumerera på FRIDA eller OKEJ
hänga upp posters (BSB eller hanson, kanske AQUA) på väggen
försöka sminka mig när jag är ensam hemma
använda en droppe parfym ibland för att prova

prata om stringtrosor med rädsla i blicken
tycka att dom stora flickorna är fåniga
jag vill vara rädd för pojkar i skogen
inte söka efter dom

jag vill fantisera om hur andra läppar smakar
medan jag smaskar på mitt hubbabubba

jag vill sitta med en ring tjejer runt mig
läsa högt ur en sexspalt och fnittra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0