batman.

sjuk dag,
började klockan sju.
hade jättemysig frukost
sen stänkte jag iväg 10 tusen
innan morgonmötet 08.20. skönt!

tyvärr gick det segt efter lunch,
men har egentligen haft en bra dag.
känner mig duktig och är stolt över min insats,
så mycket glöd som jag haft de senaste 2 veckorna
har jag nog ALDRIG haft under hela min emfas-karriär. hähä.

hermione och ron har också varit king idag,
vi är sjukt sugna på en liten tripp till mauritius tillsammans.

mvh

lina "batman/harry potter" westin


Kommentarer
Postat av: John

Du har varit sjukt duktig :D

Robin / Hermoine (skit att jag fick va bruden) är mycket stolt och imponerad ;)



WE ROCK!



MAURITIUS HERE WE FUCKING COME ! ! ! !

2010-11-11 @ 16:40:49
URL: http://blogg.vk.se/hordejagskal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0