about a girl.

Du heter: lina.
Smeknamn: linus.
Vad tror folk om dig? att jag är omogen. att jag inte tänker så mycket. kanske?
Vad får du oftast komplimanger för? att jag gör folk glada.
Vad säger du för att imponera på någon? "jag är supR maRjo pro!"
Hur imponerar man på dig? man har talang och är charmigt självsäker.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "ska vi börja skolan och dricka vin varje dag? :D"
Hur svarar du i mobilen? "tjahaha" / "yoyo" / "hallå?" beroende på vem det är.
Vem ringde du senast? ringde david för att berätta om gårdagens upptäckt.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "jag saaaa ju det!"
Antal timmar sömn inatt: 7.
Sov du ensam? ja.
Brukar du komma i tid? oftast.
När mår du bra? när jag träffar mina småsyskon / är inspirerad.
När blev du fotad senast? i fredags.
Hur känner du dig nu? förväntansfull.
Vad saknar du? trygghet. jenny. självkänsla.
Vad längtar du till? tills jag har råd att åka utomlands.
Vad använder du för shampoo? sunsilk.
Tycker du om någon just nu? jag tycker om många.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? nattmänniska.
Vilken ögonfärg har du? grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns? ja.
Biter du på naglarna? ja.
Senaste låt du hörde? lil wayne, eminem - drop the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0