-

hade en jättetrevlig middag igår och
träffade roliga människor från hembyn.

pratade dock ganska mycket med en vän
om situatuionen som kan uppkomma snart,
väckte liv i stormen som hade lagt sig lite.

det resulterade i ett fyllebråk
och bittra tårar innan jag somnade.

idag,
vet jag inte vad jag tänker.
tänker nog inte så mycket alls.

är less på att jag häver ur mig elaka saker
när jag har druckit. till dem jag gillar mest.

är också less på att inte veta hur det ska bli,
ni som känner mig vet att jag HATAR ovisshet.
jag blir galen och kan inte släppa alla "tänk om".

fem timmar är ganska lång tid,
sex månader är en kort period MEN
i förhållande till de senaste månaderna känns det långt.

det här konstiga stadiet jag befinner mig i,
med snefyllor, sökande efter bråk och grinighet
kommer nog inte gå över förrän jag faktiskt vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0