ps.



fick en konstig känsla i magen av en bild
och en väldigt, väldigt, väldigt märklig text.

kommer ihåg en solig sommardag när vin
dracks på en gräsmatta, resor planerades
och ögon låste sig i varandra

kommer ihåg en regning kväll
desperation på en balkong under
en ilsken snefylla. jag minns tårar i kudden.

förklaringar och ord är viktiga för mig,
så länge de är sanna - för jag tror på allt.
kanske är jag dum, kanske inser jag det en dag
men, naiv som jag är, tror jag inte att du ljuger.

vissa saker är dock inte okej (för mig),
händer samma sak igen blir jag äckligt less.

antingen är man nöjd
eller så söker man bekräftelse.

även när man är ovänner
ska man hålla sig från dumheter.

MEN
nuet är trots allt viktigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0