in pain + kontaktannons.

hej,

vaknade upp med en hemsk magsmärta imorse
och den håller fortfarande i sig, sitter nästan dubbelvikt
vid skrivbordet. försöker dock att inte tänka på det.

hoppas INTE jag får magsjuka. jag orkar inte. kan inte.




btw , någon som har en lägenhet till min kompis? ring mig. ps. hon är snygg och singel också.


"ARBETSLÖS PARTYPINGLA SÖKER LÄGENHET
hej, jag är en tjej på 23 år som skulle behöva en lägenhet i centrala umeå, för att kunna festa mer än jag i nuläget kan göra. disk- och tvättmaskin i lägenheten vore ett plus, men inget måste. däremot ser jag helst att det finns en fläkt i lägenheten då jag är rökare. och så behöver jag en ganska stor lägenhet eftersom jag har två katter som också ska flytta med mig. men den får inte kosta så mycket, då jag vanligtvis tjänar noll kronor i månaden.

MAILA MIG!
MVH MVH annapannakaffekanna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0