monday you can fall apart.

gott folk

det känns som att jag tappat oskulden,
nu när jag varit i stockholm för första gången.
folk klappar om mig, frågar hur jag haft det -
gratulerar mig för att jag blivit en kvinna på riktigt.

(HÄHÄ)

annars då?
jag mår bra förutom att jag fortfarande har jätteont i magen.
det stör mig hela tiden och jag sitter dubbelvikt och grimaserar.
jag har även lite feber men jag är på jobbet i allafall. trotsar hälsan.

lite saker is coming back, om man uttrycker det så och jag
blir less på mig själv över sättet jag faktiskt tänker på.
egentligen har jag inga skyldigheter, ingenting håller mig tillbaka.
but still... det konstigt irrelevanta sättet att se på saken. f*ck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0