rockstar.





helgen började med en superäcklig julöl som jag lite stekigt vaskade.
sen sminkade jag mig klart, klev in i rockstar-rollen och drog ner på stan.
där mötte jag upp mirri och ricky samt deras kompisar. roligt att träffa nytt
folk. efter det efterfest på teg där jag tydligen somnade med fötterna på väggen
och huvudet i någons knä. så det kan gå.

igår blev det pizza i sängen, var riktigt segstartad.
trodde inte att jag skulle hitta någon pepp. hade ont i magen fram till åtta,
men då öppnade jag mig en heineken och det blev bättre. så jag åkte iväg.
mötte upp lite folk, skulle se fotbollen och softa med några öl men jag råkade
hamna på en beerpong-förfest med galna videor och mycket  skratt innan krogen.

(sorry rickard, blev ingen MAT-bild. men en drickbild. rutinerad bloggare som jag är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0