summerday.



åh, jag har så mycket vårkänslor i kroppen nu.
idag har det varit sommarvarmt i umeåstad, det var för varmt
att ha kofta på sig i solen. arbetsdagen har gått snabbt men det
har tyvärr inte blivit så mycket pengar tjänade idag. bättring imorgon.

jag har ofta träningsvärk i mina vader och kom på att det är för
att jag skuttar omkring i högklackat hela dagarna.

där är en bild på mina nyaste skönheter.
synd att mina fötter inte vant mig helt vid dem än.
fick väldigt ont i fotsulorna efter att ha gått i dem till och från jobbet,
samt under hela dagen. men det är bara att tvinga fötterna att vänja sig!

det är alldeles för fint väder för att sitta inne och mögla ikväll,
så jag väntar på att telefonen ska ringa så jag kan åka ner på stan
och möta en kompis för att fika, prata, gå omkring eller nåt liknande.

baj baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0