sunday.

fredagen var helt okej, jag var på superhumör hela dagen.
har lite lite ångest över att jag köpte skorna, men jag behöver
bara gå ut i hallen och klappa lite på dem så känns det bättre.
anna kom från bygdeyo, vi förfestade en liten stund med ricky men gick
och åt mat på en restaurang för att vi inte orkade se på hockeyn. väl på krogen
tappade vi bort varandra, jag träffade dock väldigt många kändisar. det var kul
och självklart styrdes efterfest på teg. 

igår vaknade jag upp och var halvdöd. bestämde mig för att inte festa igen,
så jag ringde mamma och bjöd in mig själv till middag och myskväll.

eftersom jag tog det lugnt igår
hade jag tänkt städa och greja på idag.
vaknade ganska pigg, tittade på big bang theory
ganska länge men nu är jag finally uppe och skuttar. 

har diskat bort lite och dansat omkring i köket till
robyn - indestructible i mina blommiga pyjamasbyxor :D


ps. JA, anledningen till att jag skriver allt det här är för att jag inte orkar städa egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0