tröttast.

är jättehängig idag, var tvungen att åka hem från jobbet.
hostar konstant. direkt jag pratar är det kört. snart ryker lungorna.

en bra sak med den här dagen är att jag blev nostalgisk när jag hittade
två gamla t-shirts. en KURT COBAIN och en NIRVANA. tihi, vad gölligt, dem hade jag glömt

nästan iallafall

tänk vad man var engagerad förut, kunde alla texter, visste allt om alla i banden man gillade,
hade på sig band t-shirts. tänk om jag skulle hitta min gamla in flames och mina gamla BSB t-shirts också.
om jag inte lämnat bort dem dvs. kan inte komma ihåg?! in flames borde iallafall vara kvar. och BD.






bilden skriker verkligen HEJ JAG HAR TRÖTTA SJUKDOMSÖGON TYCK SYND OM MIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0