- vinternoll2.

idag har jag varit på julavslutning på jobbet, shoppat julklappar,
ätit med två grabbar jag inte hängt med på länge och småstädat. 








ska nog fortsätta städa ett tag innan jag börjat pyssla med roligare saker.
har hoppat in i min onepiece och har redan lyckats skura toan och dammsuga hallen! 
nu ska jag ta itu med alla saker som ligger på golvet. wish me luck, jag gör sällan sånt här.
tänkte ställa fram lite ljuslyktor och pepparkakshuset jag fick av en kollega, fixa lite "jul"mys.

paketet jag så stolt och glatt håller upp är boken GUDFADERN, köpt till min far.
tycker att han ska sluta läsa skräpdäckare och ger honom alltså något trevligare.
och skulle han inte orka läsa den så ser det ju brutalt fränt ut i bokhyllan, inte sant?!
sen är han ungefär lika cool som don corleone så det passar ju utmärkt. win/win där!

på bilden längst ner ser ni en trött (skelögd?) tjej som fjantar sig lite. 
men sådär ser jag ut när jag städar. så nu vet alla det. kan vara skönt att veta var ni har mig!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0