gifts for myself.

shit, vad jag skaffat grejer idag.
en ny dator (varit utan i ungefär en vecka - kanske två?)
det går inte för sig när jag ska skriva poesi om kvällarna!

sååå, jag och min gudfar drog på elgiganten efter vårdcentralen idag.
kollade på några olika datorer. tog värstingen, så jag även kan spela,
se på film med bra ljud och bild samt eventuellt redigera foton om jag börjar igen.

som om inte det var nog för att förvandla den här dagen till julafton för mig så
ramlade en postavi ner i brevlådan. det var min nya telefon som jag hade tur att
kunna beställa då mitt abonnemang precis gått ut - så jag åkte och hämtade den.
en värsting även den. med dr dres ljudgrejs och hörlurar: love em. sjukt bra låter det.

så nu sitter jag här i min soffa, mitt i min röriga lägenhet som jag egentligen skulle städa
med levande ljus och skön musik i lurarna. står fortfarande mitt i samma whirlwind. men ler.

over and out.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0