back on track.

jag har legat i sängen i tre dagar.
sovit / sett film / sovit / sett film.

har sett första säsongen av en serie.
femte säsongen av en serie jag missat.

och inte duschat sen i förrgår. låt mig bli frisk!
fick en tid på vårdcentralen imorgon, för att ta
prover. hoppas att de hittar någonting nu. >.<

ikväll / imorgon ska jag skriva.
jag ska hoppa på hästen igen.
inspirerad av min kära vän dajje,
som tar tag i sina drömmar ska även jag
ta tag i det jag alltid velat göra. har inte
skrivit ett ord sedan min hårddisk krashade.
i'm back on track peeps.
det är grymt bra att skriva när man har feber,
man är så yr och skriver så fantastiskt snurriga saker.

tack till j som förgyllt mina två senaste sjuka kvällar. :#
tycker mer och mer om dig hela tiden. du är awesome.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0