en vanlig onsdag.

har haft en hetsig men rolig diskussion med en kollega idag.
vem har betytt mest för folket, astrid lindgren eller peter forsberg?
jag är väldigt sportintresserad men kan samtidigt inte se hur en
hockeylegend kan ge ett folk samma sak som en barnboksförfattare.

har sovit lite konstigt inatt, är snurrig och tung i huvudet.
men jag har en overklig känsla i kroppen. som att jag hållt andan länge
och äntligen andats ut. renheten, lättnaden och frihetskänslan håller i sig.

jag är extremt tacksam och stolt över mig själv.
glad åt några människor i min närhet som stöttat mig genom allt.
de har gett mig så jävla mycket mod. jag har fått känna att jag klarar allt.

idag ska jag åka hem till mamma efter jobbet,
hon ska laga strömming och skämma bort mig totalt.
först måste jag åka förbi OK och se om jag fått något paket.
det är så jobbigt att jag tappat bort telefonen, har ju kryssat i så jag får sms-avi.

btw, så har jag köpstopp nu. införde det igår när jag var en sekund från att klicka hem
kläder och smycken för 4500 kr. man vill ju undvika lyxfällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0