let your mind play.



gårdagen var tung. mådde riktigt dåligt hela dagen.
dels hade jag ont i huvudet, var trött och mådde illa.
sen tror jag att jag måste släppa vissa saker. skita i dem helt enkelt.
annars kommer jag aldrig kunna må bra, för det kommer inte förändras.

idag mår jag asbra.
la mig 21 igår, vaknade en gång i timmen under hela natten
men känner mig ändå ganska utvilad. drömde om filosofer och gåtor.
läser sofies värld, ungdomsromanen om filosofi. läste den sist när jag
var 13 år, så det är roligt att se hur mina tankar förändrats. hittills har
jag enbart kunna konstatera att aristoteles var något av ett svin. haha.

dagens roligaste 1:
rickard om varför han strök fingrarna genom niclas hår på väg in på morgonmötet:
"naaahmen han har dragit ett så skönt backslick idag ju"

dagens roligaste 2:
niclas i ett samtal:
"jamen det är som om jag levde på 1200-talet och aldrig hade sett en mörkhyad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0