like a rockstar?

jag är dålig på fest. speciellt efter breakups.
jag dricker för mycket. tappar bort mina saker.
mitt mood tvärvänder, från taggad till nedstämd.

gårdagen skulle bli så rolig.
jag hade längtat hela veckan.
sen tappar jag bort min mobil.
(JAG SAKNAR DIG TELEFONJÄKEL)
och dricker alldeles för mycket öl.

idag har jag knappt klivit upp ur sängen.
har bara legat i sängen och sett serier. najs!

igår hade jag löshår för första gången,
jag var tvungen att köpa eget för det kändes så fint.
grrr, linnea håller på att förvandla mig från pojkflicka till girliegirl?

kommer hon att lyckas?



jag försökte ju ändå hålla det rockigt. när jag kom hem satte jag på mig
svarta strumpbyxor, svart kjol, svart t-shirt (den nya med dragkedjerygg)
och ett halsband som skrek "fan vad cool och rockig jag är, fastän jag har långt blont hår".
kände mig som maria montazami till en början. men efter jag poppat några heineken var jag
mer rockstar än courtney love. i mina egna ögon. min gammelrosa vårjacka och mitt flickiga fnitter till trots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0