xoxo



1. Tre namn jag lyssnar till:

Lina, Linus, Leo.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
min nyfikenhet, min kreativitet, min ärlighet.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

mina rädslor, min känslighet, min klumpighet.

4. Detta är jag rädd för:

fjärilar.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
snus, inspiration och energi.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
busvissla, sjunga, spela golf.

7. Detta tycker jag om att göra:
fotografera, se på hockey, skriva.

8. Detta vill jag göra just nu:
ligga nedbäddad i en varm, mjuk säng med många kuddar.

9. Bästa känslan:
när luleå vinner och när jag är nära mina favoritpersoner.

10. Värsta känslan:
att bli ignorerad/struntad i.
att bli övergiven av någon viktig.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
charm och humor. ärlighet.

12. Är jag kär just nu?
yäs.

13. Jag vill gifta mig:
jag tror det.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
jobba med gatubarn. kunna många språk. skriva böcker.
äga ett eget bibliotek. åka till mexico. utvecklas otroligt mycket.

15. Min käraste ägodel:
min kamera och min telefon.

16. Något jag vill ha i present:
nya objektiv till kameran, en weekendresa, skor, böcker.

17. Detta har jag på mig just nu:
pyjamasbyxor och ett lila linne.

18. Favoritkläder:
mina pyjamasbyxor och mina nyaste skor. dock inte tillsammans.

19. Favorit djur:
gillar katter.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
oj. jag gillar det mesta. bra texter är viktigt.

21. Favoritlåt just nu:
här kommer en liten lista.

22. Roligaste ämne i skolan:
svenska, religion, bild.

23. Tråkigaste ämne i skolan:
fysik. geografi.

24. En bok jag gillar:
ulf lundell - jack.

25. En film jag älskar:
juno.

26. Favorit tv-program?
gossip girl, community, desperate housewives, dexter.

27. Favoritdoft:
som det luktar efter regn.

28. Detta äter jag gärna:
sushi.

29. Dricker helst:
heineken, cola light, vatten.

30. Favoritgodis:
fiftyfifty klubbor.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
mexico.

32. Färg på mina ögon:

gröngrå.

33. Min längd:
mellan 161 och 164.

34. Jag tror på:
ärlighet, goda gärningar, godhet.

35. Jag spelar:
world of warcraft, sims.

36. Person jag beundrar:
audrey kawasaki.

37. Så här bor jag:
i en alldeles för stor, stökig trea.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
noll.

39. Det här tänder mig:

charm, lekfullhet, självförtroende.
vackra ögon, retfullhet, att få vänta och längta.

40. Det här gör mig avtänd:
dålig odör, osäkerhet.

41. Favoritfärg:
svart, lila.

42. Bästa present jag fått:
en kamera.

43. Senast köpta skiva:
oj, det var hundra år sen. kent?

44. Udda förmåga/egenskap:
jag är världens kanske coolaste nörd.
älskar att lära mig nya saker, läsa böcker,
kan spela dataspel i timmar, ser hemskt gärna
på sport och gillar killars lite tuffare jargong.

45. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
eh, en muterad sköldpadda..? vad annars?

46. Vad lyssnar du på just nu?
datorns surrande.

47. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har: sovit, yrat, sett himym, spelat wow, ätit.
jag ska: spela lite wow/se himym och sova mer.

48. Vad är det senaste du installerade på datorn?
pinsamt. nåt program för wow addons.

49. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
dansband.

50. Vad har du för TV-kanaler?
boxers normalutbud samt canal +.

51. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
har aldrig gjort det men skulle gärna göra det.

52. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
tunisien.

53. Har du en egen trädgård?
haha, nej.

54. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
pass.

55. Kan du alla orden i nationalsången?
ja!

56. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
förutom en skönhetstävling i högstadiet, nej.

57. Är du bra på matlagning?
helt okej bra faktiskt. lagar inte mat så ofta bara.

58. Vad var det senaste du handlade?

handlade råmycket. bröd, smör, ost, avocado,
balsam, lotion, snus och mer.

59. Har du kräkts offentligt:
det har hänt.

60. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
åh. jag hatar att jag är en sån nörd. men ja, den sanna kärleken.

61. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

nja, jag tror på att man kan känna samhörighet. men inte kärlek.

62. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
det minns jag inte. mormor? morfar?

63. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
"välkommen till telia mobilsvar tillhörande 0768.." tror jag.

64. Vad har du i din väska:
ett par vantar, hårmousse, plånbok, pass och läppglans.

65. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
läser, tar ett bad, kramas.

66. Vad är du tacksam för idag:
att jag har lite serier att se, att febern har gått ner,
att jag fick tid på vårdcentralen imorgon, att jag har bra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0