luleyo!

har haft en superskön helg i
sveriges hjärta: luleå. älskar den staden.

vi bodde på ett mysigt hotell.
lobbyns väggar var täckta med bokhyllor,
där fanns tusentals gamla böcker på alla språk.

på fredagkvällen satt vi i en soffa där nere,
drack en öl och hade ett härligt samtal.
sedan gick vi ut i luleås kyla för att hitta en
pub med sportbilder (luleå hockey) på väggarna.

lördagen betydde hockey!
känslan när jag klev in i coop arena igen är
obeskrivlig. jag mår aldrig så bra som när jag är där.
och jag fick se en vinst. även om det var på övertid.

nu sitter jag på jobbet,
det fungerar inte att ringa
så jag uppdaterar lite här.

har skickat mail till nån kund,
väntar på att det ska börja fungera igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0