friday i'm in love!

åh, vilken skön kväll jag har haft.
började med att hoppa i älven och skada ögat.
såg ut som en clown (tycker jag själv) i någon timme.
såg TAKEN med ricky. hade tårar i ögonen hela filmen.
jag är så otroligt svag för pappa-dotter relationer, se den!

efter filmen tände vi två ljus på bordet.
ett för norge. ett för den mördade sjuåringen.
världen är så ond, jag blir väldigt illa berörd av allt detta.

sen bestämde vi oss för att röra oss mot stan för att se vad som hände där.
jag kan säga såhär: JAG ÄR SÅ OTROLIGT OSUGEN PÅ ATT DRICKA ALKOHOL.
vi såg bland annat en berusad kille som svor åt en vakt, en tjej som blivit nedslagen
av en kille - hon åkte iväg med ambulans, han med polisbil och ett par som gjorde slut.
förutom det en brud som pissade offentligt, en raggare som vinglade, en äldre kvinna som
snubblade mot allt och alla på torget och blev ledd av en nästan lika berusad väninna. jiiisses.



jag är väldigt glad över att jag är nykter och när man ser hur högljudda, störiga folk blir så
längtar man inte längre efter den kalla ölen. hur gott man än tycker att det är. inte värt det.

nu ska jag nog läsa lite uppdateringar från norge och sedan återgå till satansverserna! 

you know you love me,
xoxo yours truly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0