good times.

idag har jag varit på stranden, trotsade moln och stormvindar.
det var riktigt trevligt att bada, spela yatzy och ta det lugnt med grabbarna.
jag blir som ett barn i vattnet alltså, står på händer, slår kullerbyttor och dyker.



annars då? 
träffade min favoritkollega igår, drack lite vin, åt ost och kex och god soppa.
sen pratade vi en massa och planerade en framtida tripp till ett vattenfall. mys!

men nu gott folk är jag less på alkohol, så jag tar och slutar med det och blir vit.
det drar ner så mycket. speciellt när man irriterar sig på saker man inte tar upp när man är nykter,
det slår aldrig fel utan man blir alltid hundra gånger argare i berusat tillstånd - och gör drama av inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0