monday,



haft ännu en skön helg. mötte upp en gammal vän i fredags.
vi drack rosévin, pratade strunt, skrattade och hade trevligt.
jag åkte hem rätt tidigt, somnade nästan direkt.
på lördagen vaknade jag vid nio. ringde en vän, pratade av mig lite.
sedan var det dags för en morgonpromenad - gick broarna runt som vanligt.
efter promenixen blev jag riktigt trött och somnade framför entourage. sov till 18,
steg upp, gick och handlade mat (som jag knappt åt) sedan fick jag för mig att träffa
en kollega samt en kompis jag inte träffat på riktigt länge. hade en spontan, trevlig kväll.
natten tog slut rätt sent för min del och jag sov halvtaskigt. vaknade upp och hade ont i kroppen.
men glad, väldigt glad. styrde min kos till bygdeåtrakterna. blev bjuden på god buffé på tullgården,
hoppade lite studsmatta utanför mitt gamla hus och hade roligt med min gamla granne. SKÖN HELG.

finns dock en sak att klaga på: nattens sömn. jag är som en zombie på jobbet idag. imorgon måste jag
kliva upp så jag hinner ta en promenad och vakna till. hela dagen är förstörd pga fucked upp sömn inatt.

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen me nya storfilmer varje dag!

Det är hlet gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-04 @ 14:23:56
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0