nöjd!

jag mår så bra.
tro ingenting annat av mina konstiga texter.
jag har fantastiska vänner, bor bra till, är inspirerad,
är varm i hjärtat och allt är så fint omkring mig.

i fredags hade jag som sagt en jätteskön kväll.
drack lite rödvin med fina dd, gick omkring med ett glas utomhus,
vi satte oss vid älven och åt "middag" mitt i natten, pratade, skrattade.
det var precis det jag behövde för att börja må bra efter den jobbiga morgonen.

i lördags skrev jag ju att jag skulle gå och köpa middag sen ta en dusch...
så blev det inte riktigt. 40 minuter efter jag vaknat ringde anders och bjöd in mig på grillning.
vem tackar nej till en rejäl köttbit till frukost? HÄH. så han kom och hämtade mig efter jag snabbduschat,
vi åkte till haga där vi satt ute i kvällssolen och lekte lekar, skrattade, lyssnade på musik och hade trevligt.
sedan åkte vi till taket där det var helt okej, men jag var inte riktigt sugen på att gå ut på krogen.
på slutet blev det lite konstig stämning så vi åkte hem lite tidigare än vad det var tänkt.

och nu sitter jag här, nöjd med livet.
trots att jag hade en jobbig mardröm tidigare idag.
skakade av mig den rätt snabbt. har ätit laxmiddag och nu sitter jag och läser satansverserna.



(gillar egentligen inte den här sortens inlägg så mycket, speciellt inte när jag fått tillbaka orden. men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0