semesterdag 2.


god morgon! 

kom just in efter min dagliga morgonpromenad.
idag är jag svettigare än någonsin tidigare, skönt.
valde att löpa en bit - det var riktigt, riktigt härligt.

blev dock sugen på att hoppa i älven när jag powerwalkade
längs strandpromenaden. men istället ökade jag på stegen så
en kalldusch kommer vara så jäkla skönt alldeles strax.

helgen var skön. slottet var trevligt, vi hade många aktiviteter på dagen.
orientering (vårt team kickade ass, riktigt trevliga personer), balansövning,
mountainbikerace, bågskytte och mycket mer. på kvällen var det middag och fest.

i lördags hade vi så sjukt roligt i bromma. mina kollegor är så stööört roliga. 
på kvällen åkte jag till vännäs och träffade musikern och såg deras spelning.
det var ungefär ett år sen jag såg och hörde dem sist, de har blivit sjukt bra! 
är helt hundra på att de snart slår igenom riktigt stort. blir riktigt stolt och glad.

i söndags njöt jag av att semestern hade börjat, tog en promenad, åkte till ersboda.
låg på erikas uteplats och solade i några timmar innan jag åkte hem. la mig tidigt.

igår promenixade jag när jag vaknade, gick sen och köpte god frukost.
precis när jag svalt sista tuggan yoghurt åkte vi iväg och spelade tennis.
jag suger verkligen, fasn att det ska vara så svårt att komma in i den sporten.
har provat två gånger och jag har verkligen inget tålamod. vill bli bättre direkt.
efter någon timmes tränande så åkte vi till bölesholmarna och tog några dopp.

och på kvällen satt vi vid älven på tegssidan, lyssnade på livemusik från båten
och tog en öl. DET ÄR SÅ SKÖNT ATT HA SEMESTER!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0