happy times.

igår var en av de bästa dagarna på länge.
det var trettio grader. åkte på barnens hus och köpte vattenpistoler efter jobbet,
satte oss på en filt i gräset, drack rosévin och svalkade oss med lite vattenkrig ibland.

sen kom amanda, dajje och alex hit och gjorde mig sällskap. ricky drog till sitt grabbgäng.
efter lite prat, fotboll, dryck och telefonsamtal bestämde vi oss för att gå till båten (igen).
ASNAJS, älskar att vara på båten. härligt folk, rätt bra musik och billig öl. träffade lite folk
där, pratade mellanstadietyska, hade ett deeptalk, stod i toakö hundra år och njöt allmänt. 

efter det gick vi hemåt. träffade ricky, gick dit en stund.
idag när jag vaknade mådde jag inte bra. ALLS. åt ingen middag igår så jag var riktigt sliten.
vid halv fem kunde jag dra upp rullgardinen och gå mot affärn för att köpa lite halstabletter,
loka och mat. orkade dock inte äta så jag tänkte snart klä på mig och dra på någon uteservering.

skål! och njut av sommaren. vad gör vi? nu kör vi! 
taggar på eventuellt nattbad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0