it burns, it rips, it hurts.

sjukt att jag la upp den där bilden och kallade mig själv kall.
jag har så otroligt ont i halsen, just under käkarna. svullna lymfkörtlar?
det gör mig helt seg i huvudet och jag vill helst av allt sova just nu. 

frågan är vad man gör ikväll:

ignorerar smärtan för att festa med god vän (som man inte festat med på ett år)
eller lägger sig ner i sängen och tittar på film hela kvällen. det sista låter mest lockande.

känner jag mig själv rätt kommer jag dock försöka att döda halssmärtorna med alkohol.
det är väl bakteriedödande så jag HOPPAS att det kommer hjälpa. om jag nu dricker dvs.

konstiga saker försiggår i mitt huvud idag. sitter och yrar på jobbet, folk tror nog att jag är knäpp.
säger väldigt märkliga saker till kollegor och ibland yrar jag tyvärr även med kunderna.
hade säkert varit kul om det inte hade känts som att mitt huvud sprängs varje gång jag ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0