monday!

har äntligen börjat läsa igen,
besökte TEGs bibliotek förra veckan.
läst johanna nilssons - SOS från mänskligheten.
ikväll ska jag påbörja en bok jag velat läsa länge:
salman rushdie - satansverserna. är förväntansfull.
(mvh nördig_tjej)

angående det jobbiga igår, 
drömde mardrömmar inatt. om någon jag känt väl,
någon som betytt hur mycket som helst men som har
valt att styra stegen åt ett annat håll. vaknade halvless,



men det gick över när jag tog en fyrtio minuters promenad
innan jobbet i stekande solsken. trots skavsår UNDER fötterna.

-

hade just en humoristisk diskussion på jobbet hahah.
jag och mitt vänstertänk försöker övertyga en moderat om en viss sak.

hur det går? oklart

för övrigt:
min kollega förstörde mig nyss
hon bjöd på ett nikotintuggummi
och jag LOVAR att aldrig mer äta ett sånt,

blev illamående, fick halsbränna 
och blev allmänt dizzy en liten stund

:(

NU ska jag försöka tjäna massa pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0