hähä

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
ja, några centimeter till skulle inte skada.
Skulle du vilja väga mer?
nej.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
man blir väl ledsen om det är oväntat. men arg - näe.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
eventuellt. 
Skulle du vilja dricka dig full nu?
nej. verkligen inte.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
nej. 
Kan du slicka dig på näsan?
inte det heller.
Kan du kolla i kors med ögonen?
ja! är brutalt skelögd när jag är trött.
Kan dina föräldrar lita på dig?
ja.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
haha jadå.
Kan du vara på fest utan att dricka?
brukar inte ske så ofta. ska jag vara nykter gör jag annat än går på fest.
Kan dina vänner lita på dig?
ja, självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
ja, haft piercing där förut så why not.
Kan du suga?
Hahahahaha! 
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
det är svårt.


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
OM jag har.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
ja.

Har du ett syskon?
småsystrar och lillebror. de är finast.

Har du varit full den här månaden?
heh. jo.

Har du någonsin haft sex med någon?
nix, är lite för rädd för riskerna.

Har dina föräldrar ljugit för dig?
garanterat.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
faktiskt icket.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nej, det var 3 timmar och 10 minuter sen. ungefär

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
garanterat

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
nej, föredrar lammkött

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nej nej och åter nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
ja. det funderar jag ganska ofta på. droger..

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
hahah, mammor brukar väl kunna störa har jag hört

Har du haft sex med mer än tre personer?
ja.

Har du ljugit på någon fråga än då?
nein, skulle aldrig falla mig in

Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
några av dem jag uppskattar mest? - dajje, pappa

Vem älskar du?
pappa är alltid nummer ett.
Vem hade du senast sex med?
en jädra fin kille

Vem vill du bli full med?
emzi, she is fanni when she is draank

Vem är den bästa artisten?
in flames, kent, winnerbäck med flera.

Vem pratade du senast i telefon med?
i jobbet? nån voitto , trevlig finne

Vem har du en liten crush i?
hundtricket-killen.

Vem är snyggast i världen?
paul walker, jared leto

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
mina syskon.

Vem är snällast i världen?
min chef, min kollega och granne, mirri

Vem är din bästa kompis?
det har jag ju redan sagt, daah

Vem vill du prata med?
fadern

Vem sov du med senast?
ja... lphr

Vem såg du full senast?
full vet jag väl inte , men jag såg magda och jenny dricka lite alcohol igår

Vem vet allt om dig?
lphr vet mycket, likaså dajje, erika (inte så mycket längre)

Vem kysste du senast?
det var väl lphr...

Vem kramade du senast?
tessy, på väg till köket på fikarasten

Vem kan berätta allt för dig?
lphr och dajje har all min lojalitet, typ

Vem kan du berätta allt för?
dajje.

Vem hatar du?
hatar oftast inte, men en person finns det

--

Vad blir ditt namn baklänges?
anil

Har du gjort en snöängel i år?
nej, snöängel på ersboda kändes lite fel

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
låg väl fyra-fem dar nu i våras, innan det en vecka i åk sex

Har en dröm gått i uppfyllelse?
jo, faktiskt

Tycker du att sengångare är söta?
har inte reflekterat över det.

Har du någon gång testat karate?
nein, men jag är förmodligen bra på asiatiska grenar! /chinesegörl

Första sporten du gick på?
barngympa.

Vad längtar du mest till just nu?
sommarvärmen!

Hur gammal har du tänkt bli?
40.

Har du haft vattkoppor?
Ja, fyfan.
Vad drömde du inatt?
minns inte, men sov asgott.

Vilken tv-serie är bäst?
desperate housewives, gossip girl, entourage, californication, house, one tree hill

Vad åt du senast?
en snus, haha fast näe - en kaka som emzi bakat.

Höga eller låga strumpor?
halvlåga

Vad är du mest rädd för i hela världen?
fjärilar.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
har aldrig mjölk hemma.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
lila.

Bikini eller baddräkt?
bikini!

Snyggaste läraren?
min gamla filosofilärare, mattias. lätt!

Är du mörkrädd?
nej, fast jag gillar att ha det ljust.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
nej, aldrig faktiskt. folk pratar om det, funderar på att testa nångång

Riktig gran eller plastgran?
plast, skulle aldrig orka dammsuga bort alla barr

Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt, kolsvart helst

Godaste drickan till frukosten?
äppeljuice/apelsinjuice

Vill du bli president?
phahah, ja gärna

Har du spelat tjej i en teater?
japp, i bygdeå
Duscha eller bada?

dsucha

Har du gråtit i skolan nån gång?
yes, jag och min emokompis brukade gråta på mellanstadietoan när vi gick i högstadiet.
Hur tar du dig till jobbet?
privatchaufför. TEG - det kostar

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
jamen det har jag väl gjort.
Sjunger du på toa?
hahah, nä.
Vilken färg har din jacka?
idag? rosa.
Använder du långkallingar? 
skönaste jag vet.
Är du höjdrädd?
nix.
Vilket land vill du åka till?
mexico
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
säkert nåt av mina egna skämt, eller poolpissarn
Vad ska du göra NU? 
fortsätta ringa och skriva det här mellan signalerna.

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej.
Har du sett din bästa vän gråta?
ja.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?

öh, ingen aning
Vad åt du senast?
ett bakverk.
Har du fått någon komplimang idag?
"HAHAHA DU ÄR SÅ JÄVLA ROLIG LINA" fetnöjd med den
Har du varit med i en rättegång?
nej nej, jag är laglydig
Är du polare med grannarna?
yes, min granne brukar bjuda mig på mat.
Vilka språk talar din mamma?
svenska.
Vilka länder har du bott i? 
sverige.
Senaste piercingen? 
tungan
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 
i fredags när vi hade överraskningsfest i en skogsstuga.
Gay? 
not so much.
Har du däckat/spytt för att du druckit?
ja.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej, kanske får göra det
Suger det här?
nah, jag jobbar ju samtidigt
Har du varit på stranden? 
JA! var där rätt mycket för två veckor sen.
Har du haft en stalker?
typ, läskig snubbe som sov utanför min dörr
Minns du din/dina musiklärares namn? 
nej.
Hur bra är din syn? 
halvtaskig faktiskt.
Har du varit på ett party? 
japp, gillar party
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
japp.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
han är för fin för dig.
Har du varit utomlands? 
ja.
Har du sett din bästa vän naken?
inte mina bästa manliga vänner.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? 
erikas bröllop...
Var är dina syskon just nu? 
lillebror och lilla lillasyster är förmodligen på skolan, lotta jobbar?
vad var den senaste drömmen du minns?
sjuk dröm som handlade om lphr, mamma och var rörig som fan.
Vilken tid gick du upp i morse?
07.09
Vad ska du göra i helgen? 
sova ut, kanske ta ett glas rosé 
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"du vet hur mycket jag hatar sånt där. lyssna inte på idioter."
När va du riktigt sjuk senast?
i april, när jag låg på sjukhus. kände mig döende
Vem är den senaste kändisen du tog på? 
klappade mats sundin på axeln nyss.
Vad finns i din bakficka?
inget.
Har du färglinser?
nein, haft gröna förut dock. det var fränt
Vad gjorde du kl 2 inatt? 
pratade lite. försökte sova.
Vad är det första du gör på morgonen?
kollar mig i spegeln, ej trevligt.
Vad ska du göra efter det här?
fortsätta ringa.


Kommentarer
Postat av: Emilie

DU ÄR SÅ ROLIG!



det här var riktigt kul att läsa .



haha,



Vem pratade du senast i telefon med?

i jobbet? nån voitto , trevlig finne



HAHAH ...........

2011-06-23 @ 11:25:26
URL: http://umesthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0