@ work.

jag har återigen tappat lite självförtroende. (jobbmässigt)
vet inte om det är på grund av mina kletiga tankar som håller mig
sömnlös en bit in på nätterna eller om det är på grund av något annat?

ska dock kämpa mig igenom det den här gången,
inte ge upp och slappa som jag brukar ha gjort tidigare.
den tiden är förbi och jag ska visa mig själv vad jag kan.

morgonens promenad var riktigt skön, strålande sol,
halvsnabb takt (gick 10 min fortare än igår, sjukt). njöt verkligen av det
trots att det var riktigt nära att jag låg kvar i sängen en extra halvtimme. 

samma visa imorgon igen. upp för en uppfriskande promenad innan jobbet.
bara det att jag ska vara mycket mer utvilad, ikväll lägger jag mig 22.00. typ.

kvällens eventuella planer:
sola. påbörja satansverserna. komponera ihop lite texter. duscha. se entourage. sova.

men som sagt, innan dess:
KRIGA SOM BULAN BERGLUND!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0