110% luleåhjärta.

YES! äntligen måndag. kul.
helgen har varit händelserik.

började lite lugnt: fredagsfest med två kollegor.
i lördags: hockey, poker, skratt, utgång och hemkomst kl 06
sen upp vid 12 på söndag för att åka till luleå och se hockey.

SÅ JÄKLA BRA STÄMNING,
luleåpubliken var outstanding.
vilken skillnad mot tidigare, alla i hela hallen stod upp, klappade,
hejade, skrek. min mage pirrade non-stop och jag hade ständig gåshud.
synd att det blev förlust. och även att det blivit så många domartabbar.
skellefteå är ett svårt lag att vinna över, de behöver inte domarhjälpen.

nästa match kommer sluta såhär:



nu ska jag försöka ringa lite, trots att jag är jättehes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0