good night.

hej hej!

är så trött just nu! sov 1½ timme inatt.
har just kommit ur duschen och jag luktar jättegott av min nya bodymist från victorias secret.



idag har jag varit i övik. åkte dit för att se hockey med en jobbarkompis och hans två polare.
riktigt kul att komma in i ishallen och hälsa luleå välkomna med en applåd igen. länge sen sist.
men när spelet började blev jag less. de var jättejätteoengagerade och faktiskt riktigt dåliga.
efter tre spelade perioder stod det 0-0, blev inget mål i förlängning utan luleå avgjorde på straffar.
det var först när de la straffarna som man fick se luleå glänsa. modo missade sina och nilsson fick
hålla nollan matchen igenom. roligt.

något som var ännu roligare var att se renberg på så nära håll. vi satt högst upp i arenan och
snett bakom mig satt han. mikael renberg. trots att han är lite av en svikare så gillar jag honom.
han är så mysig och nallebjörnig. sen har han bidragit mycket i luleå, inget snack om saken.

har börjat följa en viss diet som gör att jag inte kommer kunna dricka öl i fortsättningen.
bye bye heineken. hello red wine! det är tydligen det "nyttigaste" man kan dricka i alkoholväg.
har, som vanligt, inga planer inför helgen men hoppas att det dyker upp någonting spännande.

nu ska jag däcka, sjukt ovanligt att jag skriver ett inlägg där jag redogör vad som hänt under dagen.
men jag gillar att chocka.

godnatt.

(bjuder på en bild,
för att jag var så glad den dagen med jenny)



Kommentarer
Postat av: Jeny

Åh jag saknar dig! Men troligtvis kommer jag hem den 18-21 mars :D Då måste vi hänga!! Puss

2011-03-07 @ 09:15:40
URL: http://metaljeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0