heartbeats.

jag har haft hjärtklappning hela dagen,
det har bultat i öronen, jag har knappt kunnat andas
och hela jag har känt mig som ett nervöst jäkla vrak.

fick en utskällning igår,
står framför en STOR förändring i mitt liv,
jag har många saker att ordna upp, så snart som möjligt
och på detta har jag inte energin att klara av allting. PUH.

men hjärtat lugnade sig lite när jag bytte plats i säljkontoret.
sitter i mitt gamla bord. där jag trivs bäst. ringer mest. och ler mest.

snart ska jag ringa ett viktigt, personligt samtal
sen ta ett stort glas vatten och TAGGA NER.

.

2 h senare:

ikväll ska jag försöka ha självdiciplin.
klarar jag av det så blir jag sjukt stolt.

skriver ut det jag måste göra, så jag får skämmas om jag inte gör det.

- slänga allt skräp i hela lägenheten.
- städa upp.
- dammsuga!
- skura golven.

efter det ska jag fira med lite sims!

.

1 h senare:

såhär kul tycker jag det är att städa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0