-

HEJ.

sitter ner i tre sekunder, för att andas.
har fullt med damm i min redan rossliga hals
och svettas som ett djur. att det ska vara så jobbigt att flytta?

idag utbröt förkylningen from hell och jag hade feber.
trots detta jobbade jag halva dagen, försökte få in lite pengar.
när jag gått hem somnade jag och drömde yrseldrömmar någon timme.
efter det var det dags att börja packa. och det har jag gjort fram tills nu.

varit ner i förrådet, hade helt glömt bort hur stökigt det var där.
blev livrädd när jag hörde någon komma dit, halv tolv på natten.
så jag ringde till en stark karl och sa åt honom att ringa 112 om något
hände under vårt samtal. hahah, vilken tönt man är egentligen.

mer då? nah, har inte så mycket att skriva.
jag gillar att skriva kryptiska, konstiga inlägg.
men jag vet att några kåmpizar som läser detta vill se sånt här.

imorgon händer det alltså, jag flyttar.
hörs från teg! 

HEJDÅ.

mvh förkyld, stressad brud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0