about a girl.

jag bjuder på lite annorlunda fakta om mig.
hoppas att ni känner mig och tycker att jag är charmig trots vissa av punkterna...

- jag älskar att läsa. mitt nyårslöfte varje år är att läsa 100 böcker på 12 månader. (aldrig lyckats)
- jag är en romantiker. och jag hatar det egentligen. 
- jag får olika crusher hela tiden. skådisar, musiker. de varar under ungefär en film/låt.
- jag har en hemlig sida av mig själv som bara några få får se.
- jag kan låta jävligt ytlig. fast det är jag inte.
- britney spears är den snyggaste kvinnan jag vet.
- jag älskar fjortisfilmer. (ERIKA!)
- jag spelar wow. sporadiskt. 
- jag sitter och läser artiklar om eric saade.
- OCH jag brukar youtuba honom, för att han är ett läckert lammkött. (PINSAMT)
- när jag gick i högstadiet var jag osäker på mig själv och dum mot många.
- jag älskar att vara själv men hatar att känna mig ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0