ilskan.

hej världn, länge sen sist

har legat inomhus senaste TRE veckorna
med några korta undantag som enbart var korkade från min sida
jag saknar folk. jag saknar solen. jag saknar livet. såhär kan man inte ha det.

jag har haft alldeles för ont i magen,
det är inte okej. jag blir en gnällig treåring när jag känner sån smärta.
jag har gråtit. varit arg på magen. sovit 17 timmar på ett dygn. och så vidare.
har fortfarande ont men jag saknar omvärlden för mycket för att vara hemma mer.

OCH nu är jag ruskigt förbannad på min jäkla läkare.
mats! RING MIG SOM DU LOVAT! satan att de inte kan sköta sitt jobb.
den tredje (!) maj sa en sköterska att mats minsann skulle ringa mig. usch.

nu sitter jag alltså här hemma och är jättesur
har försökt kontakta min läkare inte bara en utan fyra gånger idag.
han skulle förlänga min sjukskrivning, så att det inte blir ogiltig frånvaro från mitt jobb.
så att jag faktiskt kanske får någon krona i all jävla misär trots allt. men nej, inte det.
fixar inte han det här så kommer jag att kasta något hårt på honom.

nu ska jag laga frukost/lunch/middag och spela lite wow.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0