life is wonderful.

anlitade just en städfirma som får sköta min flyttstädning,
SATAN SÅ SKÖNT ATT SLIPPA STRESSA ÖVER DET.
blev riktigt bra pris också. slipper ta ledigt från jobbet,
slipper stressa sönder och göra saker som jag inte kan.



sköja

- - -

igår fixade jag en del i lägenheten:
satte upp mina smycken i badrummet,
en tavla ovanför toaletten, duschdraperi,
ställde in nagellack och grejer i toaskåpet,
bar ner onödiga saker till förrådet, ställde in i köksskåpen.

och i helgen är det champions league final och b-day! good life.

Kommentarer
Postat av: R

Skön där, vi tänkte åka och jaga bäver söndag eftermiddag. Följer du med, vi åker runt ett, ta med ett bättre jaktgevär!

2011-05-24 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0