tuesday.

hej,

kvällen började rätt trist med två upptäckter
en sorglig den andra bara sjukt tung att deala med.

men efter två glada telefonsamtal och en kycklingsallad
kändes det bara som det perfekta avslutet att kicka rickys ass i fifa11.
ÄR SÅ STOLT ÖVER ATT JAG VANN SÅ MYCKET. WEEEEHOHOOOOOO!

som om inte det vore nog så fick jag ett trevligt besked av en kompis.
saker och ting är så bra att jag inte har tid att tänka på det dåliga.

med andra ord en mörk dag fick en riktigt ljus vändning. tack vänner!
funderar på att köpa ett tv-spel så jag kan spela lite fifa även på egen hand.
jag har ett stort möte som kommer inom en snar framtid, hade gärna tränat innan.

nu ska jag lägga mig i sängen, lyssna på lite maggio och läsa hitlers - mein kampf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0