monday morning.

all flyttstress gör att jag inte kan somna på kvällarna.
det blandat med lite allmänt grubblande höll mig vaken länge inatt.
när man vaknar efter alltför få timmars sömn och det regnar ute så
känner man att måndagar faktiskt inte är så jävla trevliga.

jag har så jäkla mycket att göra idag. flyttar ju från min trea
till min lilla minietta på tjugofem kvadrat i slutet av veckan.
jag har packat sex kartonger so far, enbart böcker. ÅHHHHH.
känns omöjligt att hinna allt det och även åka på återvinningen med allt skräp.
(speciellt med tanke på att jag varken har körkort, bil eller släpvagn)

skönt att man tjänar lite pengar trots stressen, vädret,
illamåendet och min huvudvärk. jag har världens finaste värdekunder. thank god for that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0