<3

sitter här och gråter, till idol ?
hur sjukt är inte det egentligen? 
men det var en så otroligt fin kärleksförklaring från moa till sin bror,
hon berättade hur mycket hon älskar honom, sjöng för honom och han
satt i publiken helt förstörd av tårar, utan luft och fick inte fram annat än: stört, helt stört.

SÅ GENUINT,
kan själv förstå honom. skulle rasmus göra nåt liknande för mig skulle mitt hjärta också explodera.
som det lät på beskrivningen innan framförandet så har han alltid fått henne att förstå att han är där,
han verkar ha kämpat hårt för att verkligen vara klippan som aldrig viker. det kan jag känna igen.

för så känner jag med den finaste killen på jorden,
personen jag aldrig i mitt liv kommer svika. vad han än skulle göra, vad som än skulle hända.

hur dryg han än tycker jag är , hur pinsamt det än känns så kommer jag alltid bekräfta hur bra han är
och hur mycket jag tycker om honom. för sånt ska man känna, sånt ska man kunna ta för givet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0