he's got eyes like kurt cobain.

good morning sunshines

jag är 'back in business',
som en kollega nyss sa till mig
när jag fick en high 5 och ett leende.

inatt sov jag 9 timmar och vaknade 
med bara en grads feber. biter ihop,
knaprar alvedon och längtar till helgen.

om en vecka drar jag till norge.
jag har som inte fattat det än.
det kommer bli hur grymt som helst.
träffa jenny, se in flames för tredje gången,
uppleva oslo för första gången. det blir trevligt.

2 busy weeks coming up, jag skulle VERKLIGEN behöva vara frisk.
nyss tittade jag mig i spegeln och undrade om jag ser så förstörd ut på riktigt.
ganska roligt men sorgligt, hur fan ser man ut egentligen. uglygörl.

nu: halsa kaffekoppen och ringa fram till frukosten klockan 10.
DAGENS HÖJDPUNKT: jag har anmält mig till en skrivarkurs. nu jäklar är jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0