LESS.

kan inte beskriva med ord hur trött jag är på folk som vill förstöra för andra. tack gode gud för underbara personer i min närhet. (speciellt min pojkvän som är bäst i hela jävla världen.

mvh uppenbarligen den mest intressanta personen man kan prata om. tack för den komplimangen, men lägg ner. jag söker inte uppmärksamheten. drar mig faktiskt tillbaka och jag vet inte om jag måste säga upp kontakten med folk för att det ska upphöra ? jag vet inte. funderar på det. ligger lågt under tiden. även om jag är snäll, ställer upp och ger av mig själv på ett vänskapligt plan så väljer vissa personer att försöka förstöra för mig. vad i min existens är det som stör ? vad i min existens gör mig så förbannat intressant och provocerande? varför behandlar ni mig och min pojkvän som ett kändispar som ni har en jävla massa åsikter om? varför vill ni förstöra, när jag för en gångs skull fått bli lycklig? vad är det som får er att tycka att jag inte är värd det? jag hatar er.

VARSÅGODA, det mest personliga inlägget på mycket länge.
här får ni extremt dåligt utskriven desperation. jag är så arg att jag inte ens kan vårda mitt språk.
jag som är sjukt noga med att använda min egen touch på det mesta jag skriver ger er en virrig text,
en gröt av ilska och besvikelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0